22/7 Ny början! :)

ÄNTLIGEN!

Nu är jag tillbakaaaa!! Jättemkt förlåt för att jag inte har skrivit men efter skolan blev allt så virrigt :( usch.. Jag kommer bara skriva om det jag kommer ihåg sen ja skrev sist ;D En del har ni sett på min bdb såsom tävlingar och sånt.. Hoppas det inte gör nåt att jag inte berättar det i repris brudar ;D Älskar er för det <3

Min student var iaf helt fantastisk :) jag var näst intill nykter om jag ska säga mitt xD Men vi hade skitskoj iallafall senare på kvällen.. eller hur Alex? :D Fick det jag ville ha, en ny ridhjälm! :D precis den jag ville ha ;) sen fick jag massa pengar å gosedjur å lite annat skoj :D Aa den dagen var lyckad! Tack allihopa som medverkade och som tänkte på mig ;D <3

Har börjat hjälpt Cindy med Gala nu lite smått eftersom jag ska ta hand om henne sen när Cindy opererat sig :) Det går bra hittills.. Ska ju börja träna dressyr på henne :D Men nu ska hon stå i typ en vecka för att äta upp sig.. Cindy är inte hemma å kommer inte hem förrän på söndag.. Så vi får se hur hon är å rida sen ;D

Sen har jag beställt ett par nya ridstövlar från Hööks ;D Längtar tills dom kommer!!! 

Har även snart köpt alla Twilightböcker.. är inne på den tredje nu ;D ja läste ut den andra på 2 dar! haha xD snacka om att va inne i dom ;D de är verkligen skitbra!

Men nu ska ja ner å hänga tvätt :) Jag LOVAR att skriva imorrn också ;D
Pusssss

- Lovisa


Kommentarer
Postat av: Alex

Gud vilken fin blogg du fått!!



Aaw klart de inte gör nått, älskar dejj me!<3

Ah din student va så JÄVLA rolig! Fy fan asså!xD

Du kmr bli så jävla snygg i dom nya stövlarna! (slipper du föhoppningsvis klona) ;)Haha!xD



PUSS!!

2009-07-23 @ 19:31:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0