20/12

Och som vanligt är det ett tag sen ja skrev ;) Har redan fått en liten banning av Cindy, hehe ;) men det känns liksom inte som man har nåt att skriva om :/ Men jag prövar iaf!

Det har varit ett förjävla väder i veckan, svinkallt! Och sen när det blev halare så gjorde jag inget med Neptun eftersom han inte hade några brodd men i förrgår hjälpte Alex mig å skruva i dom, Tack darling ;) <3
Sen igår varre också svinkallt så ja gjorde inget med honom då heller.. Det är inte ens kul då ju! :(

Men idag longerade ja honom igen och det gick superbra :) Han börjar verkligen förstå vad det går ut på och han njuter verkligen av att få beröm ;) hehe sötisen <3
Sen kom det lite hästar förbi på gårdsplanen och han skötte sig utmärkt! Sist var han ett monster kan ja lova :S Men nu stod han bara där och kikade lite nyfiket på vilka de va :) Han trampade runt lite men när ja sa till honom så stod han bara där :D Han är underbar när han vill ;) <3
Jag vill komma igång snart med ridningen men ja tror ja väntar ett tag tills det har blivit lite mildare i luften.. Men vi får se ;)

Om vi ska tala om nåt annat så ärre ju 4:e advent idag :) Och om 4 dar så ärre Julafton och Cindys födelsedag! ;) Mysigt!
Då blirre morronen i stallet, åka till Arboga på förmiddan å sen Mariedamm efteråt.. Sen hoppas jag vi är hemma till lunch dan efter.. men vi får se..
Lite jobba blirre i mellandagarna också :) gött med lite cash ;)

Nepp nu ska jag ner till mamsen och kolla på Wallander som börjar klockan 21.00.. Jag tar med mig datorn så det blir nog också att lägga upp bilder på bdb :) Så ni som är nyfikna, Håll utkik!

God kväll!

~ Neptun ~








Kommentarer
Postat av: Cindy

Bra där Lovisa;)) De flyter på.. du fick ju en liten text iaf;) <33

2009-12-20 @ 22:38:23
URL: http://cindyirvins.blogg.se/
Postat av: Jenny

Ja visst är hon ^^

2009-12-26 @ 19:41:04
URL: http://jennycarlen.blogg.se/
Postat av: Jenny

Ja, den var i alla fall jätteskön, fast jag tycker dom är fula :P Haha, jag glömde vintertövlarna hemma och orkade inte gå hem och hämta dom när jag kom på det :P

2010-01-01 @ 20:01:08
URL: http://jennycarlen.blogg.se/
Postat av: ämma

tack! :D sure, det kan jag göra. :D msn?



klart vi måste ses ! <3

2010-01-01 @ 21:57:59
URL: http://nikoba.blogg.se/
Postat av: ämma

tack! :D sure, det kan jag göra. :D msn?



klart vi måste ses ! <3

2010-01-01 @ 21:58:33
URL: http://nikoba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0