26/8

Nu ni gott folk har det hänt lite :)

22/8
Idag var det Vulkanmarken, liksom igår :) köpte ytterligare 2 läderarmband :) va bara tvungen ;D hehe!
Vid ett var det Vulkanfest hemma hos mamma och pappa så blev lite livat där :) Älskling va i Kumla å jobbade lite så ja sov hos mamma över helgen :) <3
Sen blev det lugnt hemma för alla gick på fotbollsmatchen som var gratis denna dag :)

23/8
Idag har Robert å ja jobbat från 12 till halv sju :S jävlar va trött man blev efter ett tag.. Vi dammsög en hel hall som var enorm! Det var egentligen onödigt arbete, men ska det göras så ska det :) Vi fick ju trots allt 150:-/tim. så ja är nöjd ;D Men mot slutet blev det segt och dammsugarna gav dessutom upp så då ringde vi Päivi å sa att det krångla så då gjorde vi klart det som gick å sen åkte vi hem :)
Man somnade gott på kvällen sen ;)

24/8
Idag var det bara att gå upp klockan 6 och åka till mamma å hämta Eros för vi skulle till Karlstad för återbesök på ATG :)
Såret han hade efter pinnen är nästan helt borta, ni vet ju att förra gången så fick veterinären in hela fingret i hålet, nu fick de bara in en tops-topp i det :D Gud va glad ja blev! Och sen fick han ett nytt koppel :) jättefint! Av märket Hurtta så det va lite dyrt ;) men bra!
Sen bar det av hemåt å bara ta det lugnt :) Jag tog ju ledigt från jobbet så imorron ska det knogas igen ;)

25/8
Idag har ja jobbat tills ungefär halv två.. Sen var det bara att åka hem å byta om å äta och sen bar det iväg till frisören :) Jag blev verkligen nöjd! Jag klippte mig hos en tjej som nyligen har öppnat eget hemma hos sig :) Och jag kan verkligen rekommendera henne! Hon visste verkligen vad som var bra för ens egna hår :) Exempelvis mitt, jag har ju väldigt tråkigt hås som blir platt och som typ inte går och göra ett jota med.. Då sa hon att slingor ger håret mer stadga.. Så jag satt å sög lite på det och jag bestämde mig efter en stund :) Jag skulle pröva det ;) Så imorron blir det av :D Spännande!



Idag har jag jobbat till halv fyra och efter det var det bara att åka hem å byta om å sen skjutsade älskling upp mig till frisören igen för nu skulle jag slinga håret! :D Lite pirrigt var det eftersom jag inte har gjort nåt sånt med håret på flera år ;) Jag blev verkligen jättenöjd med resultatet! :D Håret blev lite ljusare fast det ser ut som det är mörka slingor av min normala hårfärg :) snyggt blev det!

Nu ska ja kolla film med Kim å myysa ;) <3

Gokväll!
Pusss

-
Lovisa

~ Va tycks? ~






Kommentarer
Postat av: Åsa

kanon :) var gjorde du håret?

2009-08-27 @ 11:37:20
URL: http://asabostrom.blogg.se/
Postat av: Anonym

Blev jätte bra sötis :D love you <33

2009-08-27 @ 22:44:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0