14/8

Ja blogga inget igår men ja hoppas ni tål det :) det är så mkt på jobbet å sen ska man rida osv.. så ja är helt slut när jag kommer hem x) hehe!

Jobba iaf igår från 7 till 15 igår och det gick bra :) Sen var det bara att åka hem å byta om till ridkläder å bege sig av till Elins stall där Dolly väntade på mig :) Vi red till banan och det gick bra :D hon har blivit jättefin å rida, MEN!, Dolly har ett bett ja absolut inte gillar och jag fick reda på en del saker idag av Alex som fick mig bli väldigt förvånad :/ Hoppas hon blir bättre när ja sätter ett normalt i mun på henne :) Inte undra på att hon är "kort" att rida..

Ska åka och rida nu, å ja hoppas det går lika bra som igår :)
Pusss

- Lovisa

Kommentarer
Postat av: ämma

vad har hon för bett? :/

2009-08-15 @ 17:42:39
URL: http://nikoba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0