16/4 - Det första inlägget av lilla mig :D

Jaha, nu har man då en blogg :) tack vare Ämma :D <3 Du är fan guld värd som stod ut med mina frågor och sen att du fick göra min sida xD men hoppas du är nöjd att jag har en blogg nu ;D för det är jag!

Jahapp idag har ja iaf varit i skolan, till 11, för ja hade bara en lektion :) härligt! Det blir likadant imorron! Skönt att sluta tidigt.. har så mkt att göra nu när våren är här :)

Nepp, nu ska ja äta!
Hade bäst!
:)

-Lovisa




~ Jag på Sequel ~

~ Jag på Sequel ~

Kommentarer
Postat av: Linda

Härligt att du skaffat blogg :D Ska bli kul att läsa den .. ;P

2009-04-16 @ 20:57:29
URL: http://pravada.blogg.se/
Postat av: ämma

Härligt lovisa! :D Hoppas du blev nöjd med bloggen :) du får ju testa dig fram sen och förbättra :D



ska bli skojj att följa din blogg. ^^

kram

2009-04-16 @ 21:04:23
URL: http://nikoba.blogg.se/
Postat av: Alex

Åh va kul att du skaffat blogg! Ska verkligen bli kul att följa den!



Fina kort me fiina hästar!!

Haha, men vart tog ridstövlarna vägen!;)

Haha!xD

2009-04-17 @ 12:47:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0