25/4

Chip chip å välkomna till Hajk! Idag ska vi.. Nä skojja bara xD haha! Är på lite bushumör idag ;)

Hehe.. Idag har ja varit hemma hos mamma å oljat altanen ytterligare en gång, vi gjorde det igår också :) sen efter det så kom Johanna å vi träna agility med vovvarna :) det går skitbra nu alltså! :D Vi gjorde en bana som bestod av 2 tunnlar å 2 hinder.. Och Eros sprang hela banan utan att missa!! :D Så jäkla glad blev jag :) min lilla kotte ;D <3

Och sen får jag ju inte glömma att säga att Kims och min lilla bebis blir hela 2 månader idag! :D Han börjar bli stor nu, är ju redan 16-17 cm lång! :) Skönt att han växer som han ska (Y) Fick mata honom med pincett idag för han missa varje gång  han skulle få tag på en syrsa så ja sprang ner och hämtade en stor matpincett å sen höll ja syrsan framför munnen på Chili.. Jäklar alltså! Det small på en gång :D duktiga lilla pojke ;) <3

Johanna kom nyss så nu ska vi svulla godis, chips å dip å kolla film! Usch va onyttigt :/ men gott! Jag måste börja röra på mig å äta lite nyttigare för ja är så jävla trött om dagarna :( är så jävla tråkigt att träna själv bara.. Men men går ju långisar med Johanna nu så det får väl duga tills vidare :)

Hade gött allihop!
- Lovisa

~ Chili, 4 dagar efter ankomst ~


Kommentarer
Postat av: ämma

vill också ha vovve!!! :O

kul att chili växer ^^

2009-04-26 @ 19:48:03
URL: http://nikoba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0