24/4

Jösses nu är det verkligen vår :D härligt härligt! Ska berätta va som hände igår eftersom ja inte va inne å skrev nåt :)

23/4
Dagen börjar med sovmorron eftersom ja skulle till tandläkaren 9.30, skööönt! :) Gick dit och fick mina tänder slipade för jag hade missfärgningar på nedertänderna som inte va så värst fint :/ men nu är de vita och fina! :D
Sen åkte ja till skolan så ja va där till 12.20.. Det enda vi fick var ett par papper å lite information hur vi ska klara kurserna :S tycker de va rätt så onödigt.. och btw, jag tycker det är ett skitkrångligt system vi ska följa + att vi ska ja göra det på egen hand! :S jättekul! nooot! men de får ändra på det om ja inte klarart alltså :S
Efter det iaf så åkte ja hem så ringer mamma mig när ja är i kga så ja hoppar av vid station och vi åker till Överskottsbolaget som öppnade igår också xD skoja inte att det va folk alltså!! Det stod ju väktare utanför så de släppte in folk i intervaller.. helt sjukt :) hehe.. ja hitta en ridhjälm iaf som ja ska köpa tror ja :) 245:- tror ja den kosta å de är ju inte farligt.. snygg var den också :) den ja har nu ser ja ut som en svamp i ju xD haha!!

Vid fem åkte ja å mamma upp till Lottiz och köpte syrsor till Chili :) Mamma har blibit helt fäst vid geckos :D hon skulle vilja ha en själv nu! :D jättekul att hon gillar dom! Och eftersom det börjar ta slut på kalk så köpte mamma det åt lillen :) så söt <3 Sen fick ja låna en Petbox av Lottiz för Chili börjar bli för stor för sin lilla låda nu :) Så nu bor han i en stoor låda :D men han har fortfarande inte ätit nåt å ja hoppas han gör det snart :( <3



Till idag då :) Va ledig från skolan så ja passa på att åka hit till mamma å pappa vid 08.00 eftersom älskling skulle iväg å jobba så han skjutsa mig på samma gång :) Så idag har vi hunnit med mkt faktiskt;

- Sått dill och rädisa
- Oljat hela altan
- Handlat
- Kört skäp till återvinningen
- Vart ute å gått med Johanna + vovvarna
- Tvättat
- Tränat Eros :)

Så det har hänt en del! :D Eros har även lärt sig "fot" nu!! :D *överlycklig matte*.. Och han är så duktig för han kan verkligen när han vill :) Ska träna mer imorron tänkte jag men då hoppas ja Johanna kan va me å träna Molly :)

Och nu sitter ja här och väntar på att Kim ska hämta mig för vi ska åka å handla lite å sen ska vi hem å grilla me grannarna :D häärligt!!


Hade bäst!
- Lovisa


Kommentarer
Postat av: ämma

hm låda? :O bor han ej i terrarium? xD kan inte så mkt om reptiler xD

2009-04-24 @ 22:46:41
URL: http://nikoba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0