22/4

Dagen börja ju bra, fick sovmorgon för ja skulle in till läkaren 9.30 :) härligt! Sen när jag sitter där inne och väntar så ringer Carro i klassen å säger att vi inte har någon lärare så de va tur att ja inte hade hunnit sätta mig på bussen för då hade ja blivit galen :S men de va skönt ändå för mamma och jag har tvättat å sen va pappa med och kratta häcken och överallt så nu är det skiten gjort iaf :) (Y) Vi beskärde även eken så det inte hänger en massa grenar när man ska klippa gräset :)

Och älskling kommer inte hem idag :( han skulle sova i Kumla hos sin morbror.. Han har inte pengar till att sitta ock åka fram och tillbaka hela tiden.. de blir ju så dyrt :/ Saknar faktiskt han och jag älskar han såååå mkt!! :D <3
Så ja ska sova hemma nu i veckan Kim inte är här.. Chili fick följa med hit så han inte är ensam där hemma :) kotten måste ju ha mat! :P hehe..

Mamma å ja kom nyss hem från bowlingen.. va nere å kollade på mammas kompis son som tränade :) värsta söt är han och när det går dåligt för honom så gör han värsta minerna.. haha! Och så är han så lillgammal xD

Nepp, nu ska ja gå å göra chokladpudding med vispad grädde å sen ska ja väl ut å kratta under verandan :)
Hade bäst!

- Lovisa

~ Det är vår! ~


Kommentarer
Postat av: Linda

Fin bild :)

2009-04-24 @ 10:19:35
URL: http://pravada.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0