21/4

Ojojoj! :O nu har jag inte bloggat på några dagar! Fy på dig Lovisa :( Har ju inte internet i lägenheten så det blir lite kärvt.. men när vi väl får de så ska ja blogga ska ni se ;D får åka hem till mamma när ja vill in på nätet just för tillfället ;)

19/4
Det hände ingenting särskilt.. satt hemma och mös :)

20/4
Idag så va ja hemma för det stod ingenting på schemat så ja ringde Pelle igår å fråga vrf de inte hade kommit in nån kurs där än men han sa att ja fick stanna hemma eller komma till skolan, så ja va hemma ;D så jävla skönt och bara soova!

Sen efter klockan två nån gång så åkte ja upp till stallet och red Troy, det gick inte alls bra :( Han vägra gå över tågrälsen både från och till stallet och sen vägra han gå förbi ett par snubbar som höll på att såga i skogen.. deras bilar va ju sååå läskiga, fjant..
Jag red iaf till banan för att känna lite på honom.. Cindy och Paulina var där med sina hästar så jag skrittade mest runt där inne och jobba lite med honom :) han gick så fint så! sen när vi kom hem va han dyblöt av sadeln :) hehe.. han kanske stressade upp sig liite för mkt idag tror ja :/ Sen hoppa han till för allting som fanns alltså! inte alls kul.. men men hoppas det går bra nästa gång iaf :) <3

21/4
Idag har jag varit i skolan tills klockan 14.40 för då var Lisa så snäll så hon skjutsade in mig till bettfysiologen :) och efter det blev jag hämtad av min älskling för han jobbar i Örebro ett tag nu så jag hade turen att både åka med honom imorse och hem ;D Fick ju även se va snyggt det blir när de lägger tak :) Älskar han <3<3


Hoppas det duger tills vidare ;D Pusss!
- Lovisa

~ Jag & Gala ~


Kommentarer
Postat av: ämma

härligt att du bloggar iaf :D vart inne varje dag och kikat (A)

du ska se att troy bara var på fjanthumör idag ;) jag och linda red över tågrelsen idag. :D första gången :D



kraaam

2009-04-21 @ 20:29:37
URL: http://nikoba.blogg.se/
Postat av: Anonym

SV: Ja de gör dom verkligen, får en att glömma allt runt omkring :D . hehe tack så mycket, din är fin den med :) Hoppas det går över det där med Troy, lite roligt för igår när vi red så gick vi faktiskt över tågrälsen för första gången och förbi en gubbe som stod och såga :D

2009-04-22 @ 13:56:16
Postat av: Linda

haha glömde skriva att det var jag som skrev :P

2009-04-22 @ 13:57:00
URL: http://pravada

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0