18/4

Jahapp detta är mitt tredje inlägg då, det går ju framåt! :D hehe.. Igår så hann jag inte skriva nåt mer för jag följde med Cindy till Askersund och fota när hon träna :) det blev skitfina bilder! Tränarens häst ska dessutom till Globen så han fick hoppa rätt så högt :) skitsnygg alltså! Jag kommer lägga ut dessa bilder på BDB också så ni får se mera :D

~ Cindy & Galadriel xx ~



~ "Globenhästen" Killer & Sofie ~






Sen till idag då :) vakna upp med älskling 08.30 för han skulle och jobba hos sin morbror Kent.. Ja går upp och städar åt syrsorna och ger Chili mat :) Kim åker men kommer tillbaka inom 10 minuter och måste på toa akut x) hårt sånt där, haha! Sen hade han pratat med Kent som sa att de skulle börja redan klockan 09.00 så då skjutsade Kim hem mig till mamma så ja fick tvätta klart allting och sen åkte han till jobbet :) Jag pratade med honom förut och då hade Kent varre där i typ 20 minuter så de gjorde ju inget att älskling kom lite sent :) <3

Nu tvättar jag som sagt och lite senare är det tänkt att Johanna och jag ska ut på en långis efter hon har jobbat klart :) men vi får se!

~ Harmony ~



Hade bäst, för oss som älskar häst! :D
- Lovisa

Kommentarer
Postat av: ämma

Vad dutkig du är att blogga gumman! skitkul att se! <3<3 skitfina pållar! :D vore superkul att se dig imorgon på pay and jumpen ;) hihi <3

2009-04-18 @ 21:08:22
URL: http://nikoba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0